"Ετσι μίλησεν ο Ζαρατούστρα"

Η απόφαση του γάμου σας: προσέξετε να μην είναι μια κακή απόφαση! Αποφασίζετε πάρα πολύ γρήγορα έτσι επακολουθεί η διάλυση του γάμου σας!
Και καλύτερα η διάλυση του γάμου παρά η υποταγή στον γάμο, το ψέμα στον γάμο!- Ετσι μου μίλησε μια γυνάικα: "διάλυσα, βέβαια, τον γάμο μου, αλλά πρώτα διάλυσε ο γάμος- εμένα!
Οι κακοζευγαρωμένοι πάντα μου φαίνονταν σαν


οι χειροτεροι μνησίκακοι: Εντεκδικούνταν τον κόσμο, μόνο γιατί δε μπορούσαν πια να τρέξουν χώρια ο ένας από τον άλλο.
Γι' αυτό θέλω οι τίμιοι να λένε μεταξύ τους: "αγαπιόμαστε, ας προσέξουμε, να μείνουμε πάντα αγαπημένοι! Ή η υπόσχεσή μας πρέπει να' ναι μια παρεξήγηση;"
Δώσετέ μας μια προθεσμία κ' έναν σύντομο γάμο, για να δούμε αν αντέχουμε σ' έναν μακρόχρονο γάμο! Μεγάλο πράμα να έιμαστε πάντα δύο!
Δεν πρέπει μόνο να πολλαπλασιάζεστε, παρά και να υχώνεστε- γι' αυτό, αδελφοί μου, ας σας βοηθάει ο κήπος του γάμου!