Μεσιτείες

Με γυροφέρνει ή άνοιξη,
άλλα εγώ άλλη φορά
πορεία δεν αλλάζω για ένα έαρ.
Ας μοιάζει μ' οτιδήποτε το σούρουπο.
...
Δεν θα ποτίζω με το αίμα μου ομοιότητες.
Τα όνειρα πού είδα
αποδείχτηκαν ανυπόληπτα:
πήγαν και μ' άλλους ύπνους.

Όχι, δεν παίρνω άλλο

διαταγές.
Όταν μου λέγανε τα σύννεφα ταξίδευε
ταξίδευα
κι όταν μου λέγανε τα όνειρα περίμενε,
περίμενα.
Όχι, δεν παίρνω άλλο διαταγές.
Τα δούλεψα πιστά τα διαλυτά.

Με γυροφέρνει από χθες ή άνοιξη.
Μια νεραντζιά με κοίταξε
με διάθεση υπόπικρη,
και μου 'κλεισε το δρόμο
μια μυρωδιά επιστροφής.

Με παζαρεύει ή τοκογλύφος μνήμη:
για να μου δώσει έναν Μάιο παλιό,
μαζί και με τις νεραντζιές,
για να μου δώσει κυρίως τη μορφή,
πού στη μεταφορά της
από σταθμό της λήθης σε σταθμό
χτυπήθηκε στα μάτια και στο στόμα
—γι' αυτά πληρώνεις—,
μου παίρνει ένα μέλλον.