Έρωτας κι άλλες πολεμικές τέχνες

14 Φεβρουαρίου μωρό μου και με εσένα που'χω μπλέξει είναι σαν υψίσυχνα και σαν ηλεκτρικός ανεμόμυλος και σαν ετοιμόρροπο Μπόινγκ 707 και σαν λάμα μαχαιριού για αρκουδοτόμαρα-κι εγώ μια τόση δα κοκκινοσκουφίτσα στο τσεπάκι σου- και μαζί σου είναι σαν γιορτή πάνω σε συρματόσχοινο και σαν ξάπλα στον ήλιο πάνω σε κροκόδειλο, αλλά είναι όλα τόσο πρώτα και ξεχωριστά , τόσο ολοκαίνουρια και μοναδικά και βρεφικά κι εύθραυστα -κι εσύ μ'έχεις όπως ο
πιτσιρίκος το Φοιβάκι του στον Φύλακα στη σίκαλη και με κρατάς αγκαλιά κι αυτός ο Άγιος Βαλεντίνος,μωρό μου,πρέπει να άγιο για να ξεμπλέξει μ'εμάς που είμαστε οι πιο ωραίοι τύποι στην πόλη,οι πιο παρτσακλοί κι αταξινόμητοι,οι πιο ερωτευμένοι,μωρό μου, που ο Ρίτσαρντ Γκήρ κι ο Μπράντο δεν πιάνουν μία μπροστά σου κι εγώ δε θα σου χαρίσω αηδίες σήμερα,ούτε καρδούλες,ούτε κόκκινες κορδέλες,ούτε τίποτα ,μόνο θα σου γράχω ένα μεγάλο γράμμα παιδικό για να το βάλεις μαζί με τ'άλλα γράμματα του μήνα Φεβρουαρίου κι οι εκατό πρώτες του σελίδες θα λένε όλες την ίδια φράση : "ευχήσου ό,τι θες εσύ"! Και θυμήσου με τις φορές που έρχομαι από μακριά βγάζοντάς σου τη γλωσσίτσα και σου φωνάζω " Είμαι η Μαίρη Πρίτσετ, η εκπαιδεύτρια σκύλων στους αταίριαστους εραστές και είμαι αυτή με την οποία μπορείς να είσαι ο πραγματικός σου εαυτός.Ο χαρισματικό και απαζάρευτος...."